måndag 12 februari 2018

Ibland har man tur...

Börjar med en bild som visar hur mycket arbetskläder det blir över en helg....bilden är från vårt omklädningsrum.

Fick panik igår när jag insåg att mitt hår är alldeles för långt och bara hänger ( och jag som ska åka till Malmö på fredag!), har inte tid hos frissan förrän i slutet av februari. Min frissa är egen företagare och jobbar själv i sin nya lokal, så hon är verkligen uppbokad, men tänkte att jag måste chansa, så sms:ade henne panikartat igår kväll innan jag åkte till jobbet, och hon ringde upp och berättade att hon just fått ett återbud idag!

Ingen blev gladare än jag, fast jag fick bara tre och en halvtimmes sömn idag, undrade varför mobilklockan ringde mitt i natten, så kändes de tnär klockan ringde vid 12-tiden idag, huva! Men vad gör man inte för att bli fin i håret!

Sådär ja, nya slingor och kortare hår, jag är så nöjd! Men sen blev det stressigt värre, hem och byta om till friskiskläder och vidare till F&S för ett jympapass...jag kommer förhoppningsvis sova gott i natt!

9 kommentarer:

Geddfish ♥ sa...

Det där har jag varit med om också. Att håret helt plötsligt vuxit 1 dm. Va? Panik.
Vilken tur du hade, ja hade du inte ringt, så hade du inte haft turen ;) och ursnyggt blev det, så nu kan du känna dig lugn inför fredagen!
Varm kram och sov så gott!

Anonym sa...

Absolut charmig!.. Du kommer att bli den allra
vackraste blondinen av alla därnere i Södern.

Så säjer Ruth i Virginia

(å andra sidan gör din energi mej totalt uttröttad)

BP sa...

Du var faktiskt snygg även innan klippningen. Barra så du vet! Ännu snyggare efter återbudet - japp:-)
Åsså verkar du kry och frisk igen, vilket är det viktigaste. F&S pass igen - då är du frisk:-)

Dessutom verkar du vara långledig! NJUUUUUUUT :-)

Ama de casa sa...

Blev ju hur snyggt som helst - du kommer att förgylla sändningen från Malmö :-)
Hoppas du har sovit gott nu då :-)

Susanne sa...

Snyyyyggt :)

Ami sa...

Vilken tur att frissan hade ett återbud! Jättesnyggt blev det, men å andra sidan är du alltid snygg!
Kram

znogge sa...

Där hade du tur och snyggt blev det! Jag måste boka en klipptid inför dopet så tack för påminnelsen.

Kram

Anni sa...

Fnissar lite och undrar vem som hade sett att du var oklippt? ;-) Men jag vet hur det känns när frisyren inte är som man vill ha den. Snygg blev du och snygg var du redan innan.

En helt annan sak, tror du att dina bilder på bloggen är väldigt stora? Din blogg tar alltid så lång tid att ladda för mig. Vet inte om andra har samma problem. Jag har i alla fall inte samma problem på andra bloggar, bara på din och en till. Mystiskt.

Bra jobbat med tippningen i lördags, jag hade ett fel - trodde inte att polskan skulle gå till andra chansen.

Ditte sa...

Jättesnygg blev du! Ja, snygg är du alltid...Men när du nu ska iväg på galej så känns det ju än roligare att ha med håret i fas. Kanske blir du tv -stjärna.
Vilken tur att ett återbud kom just när du kände att du behövde det som mest.

lIte sömn förvisso, men kanske kan du sova i kapp.
Kram!