söndag 31 december 2017

Nyårsafton och skyltsöndag

Just så håller du formen! Bra va? Tack BP för att du fortsätter förvalta roliga skyltsöndagen!

Inte en skylt , men dock en snygg tårta, som någon tacksam patient bjöd på en natt i mellandagarna!

Mina nio mest gillade bilder på instagram detta år, från nyårsafton på jobbet förra året, från bilder på landet, bröllopsdag, vår nya lägenhet, ESC i Kiev till julafton på jobbet i år!

I mellandagarna fick jag rosor från maken, så fina i solen häromdagen!

Här är en skylt i alla fall, adjö 2017!

På Ringens toalett igår fanns denna vägg..


Vi åker till Vallentuna och firar nyår med våra vänner där. Köpte en fin bukett igår på Ringen, dum som jag är så ställde jag den på golvet så den skulle hålla sig sval över natten, tänkte inte på att vi har katt. Hon har tippat vasen i natt och blommorna har varit utan vatten och såg hängiga ut! Suck! 


Det blev ilfart ner till MoS idag och där köpte jag en ny bukett, men...den är inte lika fin! Hm...nu har jag klippt bort de vissnade blommorna på den första buketten, den är ändå så mycket finare, så den får följa med till Vallentuna ( hoppas att värdinnan inte läser detta!)

GOTT NYTT ÅR kära följare! Ha en underbar kväll! Vi ses nästa år!

4 kommentarer:

BP sa...

Hahaha! Nej, jag är inte skadeglad, men kan inte låta bli att skratta över att du glömde Maja. Det lär du nog inte göra om tror jag;-)
Patientens tårta är ett konstverk, och det är ni sååååå väl värda! Skylten på Ringen är en 100-poängare. Snacka om humor:-) Love it!
Dessutom skyltar du med din mans kärlek, helt underbart!

Tusen tack för en suverän avslutningsskyltning 2017. Hoppas du vill vara med nästa år också. Stort tack för länken.

Ha en toppen Nyårsafton i min grannkommun och ett riktigt Gott Nytt År till dig med!

FREEDOMtravel sa...

Haha bra att tänka på det där med formen! Önskar Gott Nytt 2018! Hälsningar från Israel!

Ama de casa sa...

Ja, nu kan till och med jag hålla formen! Tack för den eminenta instruktionen, inte för intet som du är F&S-ledare :-D

Jättefina buketter! Snällt att låta Maja leka med den ena också, så roligt hon måste ha haft :-)

Hoppas ni hade en superfin nyårsafton och ha nu en riktigt bra start på detta sprillans nya år!

Ami sa...

Haha! Ja, nu vet vi hur vi ska hålla formen ;)
Jag tyckte blommorna såg riktigt fina ut!
Kram och god fortsättning!