onsdag 4 oktober 2017

Vilken födelsedagskväll!

Födelsedagen igår kunde inte sluta bättre! Med några schlagervänner så åt vi middag på en italiensk restaurang, vi började med bubbel dagen till ära!

Jag beställde in fjällrödingen med en god sparrisrisotto till.

Sen gick vi vidare till Maximteatern....

...för att vara med på genrepet av Martins Stenmarcks show "Syskonkärlek

...som har premiär på torsdag.

...och visst bjöd han på sig själv! Jag hade inga som helst förväntningar på denna "show", och blev väldigt tagen och positivt överraskad! Martin berättade om sin uppväxt med alla dessa 11 syskon, om hans impulsiva mamma och fyra pappor...jag skrattade och jag grät! Det berörde verkligen. Martin kan ju också sjunga, så hela föreställningen var heeelt underbar!!! Jag ger den 4 av 5 stjärnor! 


Martin fyllde ju också år igår, så efter föreställningen ställde sej hela publiken upp och sjöng "Ja må du leva" för honom! Tror att både han och jag hade en toppenfödelsedag!!!

8 kommentarer:

Geddfish ♥ sa...

Och här har det firats, minsann! Har läst och kollat foton på två inlägg här nu!
Klart man ska fira födelsedagen, det är en ära!

Varma kramar från mig och Lidköping!

Ama de casa sa...

Vilken toppengrej! Perfekta sättet att fira självaste fyllårsdagen på ju :-)
Men det är många dagar kvar på fyllårsmånaden, det får vi inte glömma ;-)

BP sa...

En perfekt födelsedagskväll, precis som du förtjänar! Å vilken rolig grej att även Martin Stenmarck fyllde år samma dag. Ni firade i stil alltså:-)

znogge sa...

Vilken alldeles perfekt födelsedagskväll! Vi inledde också med bubbel dagen till ära :D

Kram

Ami sa...

Men vilken toppenkväll :) Förstår att ni hade hur kul som helst!
Kram

Anni sa...

Så många ni var som fyllde år samma dag - kul med så mycket firande! Det är dig verkligen väl unt efter allt jobbslit.
Hoppas att du åt dina trattisar med andakt, mina är förvällda och står i kylen till en annan dag. Ångrar lite att jag inte köpte ännu fler, nu när de var så billiga.

Villa Frejas bokblogg sa...

Oj vad många syskon. Härligt.
Kul att det blev en bra kväll. Kram

Ditte sa...

Vilken härlig födelsedag! Precis som en önskar det ska vara. Bubbel, god mat, show och trevligt sällskap av vänner. Tack för att jag också fick vara med på ett hörn via bloggen och från Madrid.
Kram!