tisdag 17 oktober 2017

Minnen

Dagens bild är ett minne från exakt två år sedan (tiden rusar fram, känns som igår!) när jag träffade en gammal kollega från dialysen, som numera bor i USA, men var hemma och hälsade på släkt och vänner...så stötte vi på varandra bara sådär i Täby!
Natten på jobbet var hektisk, trots att jag var på den oftare lugnare antenatalavdelningen, så sprang jag och kollegan där inne mest hela natten, och jag var så slut efter kvällens jympapass, brukar ju inte lägga in nattjobb både före och efter nattpass. Idag har jag tagit det såååå lugnt när jag vaknade, för jag har ju en natt kvar att göra...

6 kommentarer:

znogge sa...

Så mysigt att träffa en gammal kollega och vän. Men det var nog klokt att ta det lugnt inför den kommande arbetsnatten...

Kram

BP sa...

Då har vi missat varandra än en gång i Täby Centrum då... Ni står på nedre torget - det levande alltså - framför pianot, som det faktiskt går att spela på;-) Så kul med att ni träffades just på min hemmaplan:-)

Bra att du tog det lugnt efter den hektiska natten och två gympapass. Hoppas den här natten blir lite lugnare, eller mycket lugnare rättare sagt.

Ditte sa...

Vilken överraskning att ni skulle ses just här. Kul!

Och jobba natt efter ett intensivt pass låter lite drastiskt...Skönt att du har pustat och förhoppningsvis vilat dig i form.

Kram!

Ama de casa sa...

Kul att springa på varandra bara sådär - en härlig bild också! :-)

Hoppas du fick en lugn natt inatt.

Ami sa...

Förstår att det var glädje när ni sprang på varandra :)
Men att ta det lite lugnt är nog ganska bra!
Kram

Geddfish ♥ sa...

Spontana glädjebilder är bäst!
Vilken lycka!
Ha det bäst och kram <3