onsdag 26 juli 2017

Njuter

 Inte så mycket sol här idag, men vad gör väl det när sonen är här och hans krafter börjar återvända!
 Maja däremot, fick jag leta länge efter idag, inte har hon varit ute mycket inte, nej hon har hittat en plats i linneskåpet!
Maken och sonen åkte iväg och hyrde en motorsåg idag för att såga isär ett träd som rasat på tomten, lite orolig var jag allt...

 Men det gick smidigt att såga isär trädet, när de väl fick igång motorsågen!
 Det blommar för fullt här på landet...
Ikväll blev det grillade hamburgare, smakade så gott efter min joggingtur. Nu ses det en sci-fi film på TV:n, då drar jag mej tillbaka och myser av ledigheten!

6 kommentarer:

BP sa...

Nej sol fickvi verkligen ingen idag. Men jag förstår dig att du njöt för fullt!!! Härligt med att sonen verkar vara frisk igen och kunde till och med hjälpa till med att såga. Lycka för dig och honom förståss:-) Fortsätt och njut oavsett vädret!!!

PS Maja i linneskåpet - oooops!!! Stäng skåpet;-) DS.

Ditte sa...

Vi tog en tur över till Åland och hade strålande sol hela eftermiddagen och kvällen. Klart njutbart!
Och solen kommer nog tillbaka och skönt ändå med semester.
Roligt att sonen blir piggare för var dag.
Ha det fortsatt bra!

Znogge sa...

Fortsätt att njuta och ha det gott!

Kram

House and Garden by Bia sa...

Härligt att du njuter av din ledighet !!....det är ju det man ska göra och ladda batterierna inför hösten ;))...bra att sonen tillfrisknar också !
Ha en fin helg !
Kram bia

Ami sa...

Så härligt!
Och jag är så glad för er skull att sonen är på bättringsvägen :)
Kram

Villa Frejas bokblogg sa...

Så skönt med ledighet.
Mysigt det måste vara att vara katt. Bara chilla dagarna i ända.