lördag 25 mars 2017

After Dark i Uppsala




I september bokade jag och schlagerväninnan biljetter till After Dark i Uppsala! Å idag var det dags. Vi checkade in på Radisson Blu, och började lördagen med en räkmacka .


Gjorde oss glittriga inför kvällen...


...med bubbel och ännu en macka..


Christer Lindarw med ensemble bjöd på en färgsprakande show...


Avslutade med att tillsammans med publiken sjunga : " This is it"
Nu ska vi efter en sen middag och massa prat ( inte minst om våra jobb!) försöka sova, och inser att i natt missar vi en timme!

Posted using BlogPress from my iPhone

5 kommentarer:

Ama de casa sa...

WOW!!! Vad kul! Den showen skulle jag gärna se :-)

Sen är det verkligen ofint av dom att knycka en timme. Nästan lite synd att du inte jobbade inatt, fast det var nog BETYDLIGT roligare att se showen än att tjäna en timme ;-)

Ha en fin söndag!

Geddfish ♥ sa...

Åh, After Dark är bra! Jag har varit på deras show i Göteborg en gång i tiden.
Ha det nu söndagsskönt och njut!
När du har tid sedan, kan du titta på mitt lördagsinlägg Sjukhusmuseum!
Skyltsöndagskram 💚

Comsi comsa sa...



Så kul att se showen, har sett dem flera gånger men det var några år sedan.
Så härliga och vilket tempo, rena glädjespridare...

Kram ♥

Ditte sa...

Vad roligt! Och vilket mysigt och glittrigt dygn! Förstår att detta var välbehövligt.
After Dark är ju så läckra. Ha sett tidigare shower flera gånger på Berns och redan på mitten av 70-talet var jag på den klubb de drev på David Bagares gata. Historia! Och rolig sådan.
Kram och jag önksar dig en trevlig kväll denna söndag.

BP sa...

After Dark såg vi ett flertal gånger på Hamburger Börs på 1980-1990-talet. Otroligt häftiga shower. Så himla kul att se att gänget är still going strong:-)
Å vilken fin selfie på er två!