söndag 1 maj 2016

Skyltsöndag

Den absoluta bästa skylten idag är ju helt klart denna!!! Äntligen maj månad som är lika med Eurovision månaden!!!

Skyltsöndag förvaltas av allas vår BP, detta foto som är taget på min promenad idag fick mej att tänka på henne...

Hittade denna skylt liggande på gräset idag. Som ni ser går jag in mina Michael Kors sneakers, jag har tyvärr fått skavsår på ena hälen av dem, men annars är de supersköna!

En skylt på min väg, och här är jag inne i grannkommunen Upplands Väsby.

Men strax tillbaka in i min hemkommun igen.

City of Stockholm visar upp det färdigbyggda Euroclub och Euro fan café på facebook, och minsann ser man inte en skylt på denna bild också?
Idag är mitt mammahjärta fyllt av lycka, igår var ju äldsta sonen med flickvän här på middag, helt underbart, och idag har vi skypat med yngsta sonen på Malta!

10 kommentarer:

Ditte sa...

Härlig skyltning och den i Väsby kände jag igen Har ju bott där i drygt 30 år och de flesta i Bollstanäs.
Skeppsbron passerad ejag idag och tänkte på dig och nu är även Götgatan fylld av Eurovisionskyltar. Jag nästan studsade fram där...Till olika gamla schlagers.
Så roligt att träffa äldsta sonen med flickvän och Skypa med den yngre på Malta. Förstår din lycka.
Kram!

BP sa...

Vilken toppen Skyltsöndag du bjuer på:-)

ESC skylten såg jag vid Bergshamra-avfarten igår. Men jag körde och kunde inte fota...

Å till Löwentrömska hoppas jag verkligen inte att du sprang. Börjar bli allergisk mot sjukhus vid det här laget;-) Bra att du hittade tillbaka till din egen kommun

Å tro' det eller ej - maken fotade faktiskt Euroclub och Euro fan café i torsdags och undrade vad det var för något. Nu kan jag tala om för honom:-)

Å grävmaskinerna - yummie, yummie:-)

Tusen tack för toppen skyltning:-)

Anni sa...

Det är verkligen partykänsla på stan nu! Kungen drog ju igång allt ordentligt och så kan vi bara fortsätta med ESC. Härligt!

Och <3 till modershjärtat!

Comsi comsa sa...


Så fina skor, men fy för skavsår.
Förstår att du är glad i mammahjärtat över besöket.
Nu önskar jag dig en ny fin vecka.

Nattikram ❤

Comsi comsa sa...


Så fina skor, men fy för skavsår.
Förstår att du är glad i mammahjärtat över besöket.
Nu önskar jag dig en ny fin vecka.

Nattikram ❤

BP sa...

Svar: Nej det visste jag inte att Price hade skrivit låten. Tur att jag har dig att kunna sån't. Ja, tack - du är helt enkelt övärderbar:-))))))

znogge sa...

vilken bra helg på alla vis! Kontakten med barnen är så viktig :D

Kram och god morgon1

Ama de casa sa...

Sollentunaskylten tror jag att jag har sett nån gång i mina dar. Kanske inte just precis den där, dock ;-)

Vad vore livet utan skype? Så mycket tråkigare :-)

Eva`s sa...

Hej ..va kul att du hittade in till mig :) så du har oxå MK sneakers jag skall inviga mina snart :) fin blogg kram å fin måndag Evas blogg

biggeros sa...

Eftersom min pappa och syskon bor i Upplands Visby känns skyltarna igen��
Jag förstår att du tycker Eurovision contest skylten var den bästa. Vad annars...
Trevlig liten runda du tog oss på. Kram