lördag 14 maj 2016

ESC dag 6




Inatt på väg hem till hotellet så fick jag äntligen se ESC loggon på Norrmalmstorg .


Vi träffade värdinnorna Velvet och Shirley Clamp på Euroclub .

Lägg till bildtext

Förfest hos våra norska och svenska vänner som vi träffade i Halmstad.


En varg hade smugit sig in på Euroclub igår!


...och har fått bildbevis från vänner att jag varit med i TV-rutan...ack ja,denna vecka går till historien!!! Nu laddar vi om inför finalen ikväll . Ryssland vinner före Australien, och förhoppningsvis Frankrike på tredje plats?!

Posted using BlogPress from my iPhone

10 kommentarer:

BP sa...

Sååååå kul att du var med på tv igen! Härligt att se dig och era kompisar så himla glada. ESC är som fotboll - evenemanget förbrödrar helt enkelt.

BBC har också Ryssland som favo, men tycker att man knyckt för många specialeffekter från Måns vinnarlåt ifjol.

Enjoy sista festnatten!

Ama de casa sa...

Ojojoj... Jag är nästintill stum av beundran över allt du får vara med om, alla du träffar och framförallt - att du ORKAR!!! Du lär få ta semester nån månad eller så när det här är över!

HEJA FRANS! Jag tror inte att han toppar, men jag hoppas att hans charm tar honom till top-tio i alla fall :-)

Ha en toppenkväll!

House and Garden by Bia sa...

Hej linslus, haha....vi laddar också inför kvällen här ;))
Tror Australien vinner....men Ryssland är ju också bra...det kanske blir en
skräll ! vem vet ;)
Trevlig kväll då !!
Kramis

Comsi comsa sa...


Bästa kvällen till dig...

Kramv❤

Comsi comsa sa...


Bästa kvällen till dig...

Kramv❤

Anonym sa...

Har just kollat. Ser ut som om Ukranien vann.
En halvtimme till finalen.

You must be exhausted! Kan inte tänka mej att
hålla i gång som du, även mycket, mycket yngre.
More power to you!

Ruth i Virginia

JaanaM. sa...

Så kul det var att se dig!! Jag tyckte rätt låt vann, Ukraina. Kan förstå att Ryssland var favorittippad, deras låt var också bra.

znogge sa...

Där hade du fel men vad för väl det! Frans skötte sig bra tyckte jag :D

Susanne ❤️ sa...

men det missade jag ... jag som letade och letade i finalen dom två innan såg jag inte ens :/
Men härligt att du var med du syns liksom ;)
KRAM

Ditte sa...

Häftigt! Härlig abilder och jag förstår att ni haft hur kul som helst.
Jodå, jag såg dig på tv. Jag hade tippat ustralien etta och Ukraina fanns inte med blabd topp fem. Rysslands bidrag tyckte jag påminde väl mycket om Måns vinnarlåt från förra året....Frankrike hade jag också med i täten . Och Frans bland de nio bästa...