söndag 17 april 2016

Still going strong!

Vilken fest det blev! Den här härliga skylten ( tack BP för skyltsöndagsutmaningen!) mötte oss i foajen. Älskar hur ålderstrappan ser ut, med 70-åringarna högst upp!...och så fina kort på de båda födelsedagsbarnen!

Så klart blev det mycket sång och musik. Min svåger presenterade alla 85 gäster tillsammans med rap-musik, bara det!!! Yngsta sonen är en hejare på gitarr,så han och hans band stod för musiken under kvällen. Gissa om vi har skrattat och dansat! Kul också att träffa alla mina tre svågrar, en hitrest från Skåne.

Här laddar jag för kvällen.
Ja ,jösses vilka fantastiska jubilarer! Hoppas man själv är så pigg och kry när man når den åldern.
Idag känns det att det var fest igår. En seg skön söndag i hemmets lugna vrå, vi missade städdagen idag i föreningen, oops!  Nu TV-kväll med Mästarnas Mästare och Springfloden.

17 kommentarer:

Kolonilotta sa...

Jaha....Du är en sån där städsmitare! ;)
Vilken härlig fest det ser ut att ha varit. Då är det helt klart värt att må lite si och så dagen efter! :)
Kram vännen! ❤

Kolonilotta sa...

Jaha....Du är en sån där städsmitare! ;)
Vilken härlig fest det ser ut att ha varit. Då är det helt klart värt att må lite si och så dagen efter! :)
Kram vännen! ❤

Comsi comsa sa...


Roligt att det blev en lyckad kväll, imorgon är du förhoppningsvis piggare, he he...

Kram ❤

Geddfish ♥ sa...

Det verkar ha varit en hejdundrande härlig fest med festglad Susjos ♥
Du mår finemang i morgon.
Ja, när jag uppnår den åldern, så ska jag också festa loss.
F.ö. var jag på vårfest igår och mår bra idag. Trots min ålder, haha!
Skoja kan man.
Kram ♥

Mias Mix sa...

Kul att du också varit på party! Låter som om ni dansat och hållit igång lika mycket som vi :)
När vi reste runt i Sydamerika träffade vi ett gäng pensionärer från Kanada, de var mellan 70 och 83 år och snorklade, vandrade, klättrade upp till Machu Picchu mm. Jättehäftigt!

Ditte sa...

Sicken fest! Jag förstår att det blev lyckat! Häftig lokal och bra musik gör så mycket. Och jubilarerna förstås och alla gäster...
Förstår att det behövdes en vilodag idag.
Man har aldrig roligar än man gör sig och där tror jag inte åldern spelar någon roll alls.
Vad gäller städdagen var det säker ett gäng pigga människor ute med kvastarna...
Imorgon är en ny dag, så du kan ju städa lite då om något är glömt.

BP sa...

Vilken suverän affisch/skylt! Riktigt proffsigt gjort! Love it!

Underbart att paret är så pigg och kry, nå't man verkligen önskar sig att vara själv!

Å japp, jag förstår att du känner av festen - jag menar vem skulle inte göra det. Men Susjos - festen var en utmärkt träning inför ESC;-)

Tusen tack att du tänkte på Skyltsöndagen trots festen! Stort tack för länken också:-)

Anonym sa...

Tänk att kunna bjuda på, och bli bjuden till, ett sånt kalas!
85 personer och RIKTIG musik! Dä ä grejer dä!
Själv ser du helt enkelt STRÅLANDE ut!

Ruth i Virginia

Browneyedgirl sa...

Så himla skoj med ett sådant riktigt kalas ;) Måste ha blivit många goda skratt. Du är superfin :) Kram och hoppas du får en fin dag

znogge sa...

Vilken härligt fest ni var på och så trevligt att presentera gästerna på ett sådant sätt! Inte illa :D

Ami sa...

Vilken fest!
Förstår att ni hade det trevligt :)
Ha en bra måndag

Fru Venus sa...

Låter som en fest man minns länge :-)

Days By Johanna sa...

Härliga bilder som mötte er :)

Ja jag blev riktigt rädd, vi hade inbrottsförsök när vi låg på bb så det sitter fortfarande kvar :(

Anni sa...

Hoppsan, missade ni städningen - sicken otur! :-)
Visst är det härligt med fest!

Decdia sa...

Oj vilken fest! Och vad skoj med vänner som kan sjunga och spela, det blir så mycket personligare så.

Ama de casa sa...

Du är lika snygg som alltid - Forever Young! :-)

Härligt kalas också, så då får ni ta det där tråkiga att ni missade städdagen. Man kan inte få allt... ;-)

JaanaM. sa...

Va roligt att festen var lyckad!