söndag 10 april 2016

Skyltsöndag och dålig mage..

Hittat på nätet....



 Idag känner jag mej inte bra. Jag åt upp nästan en hel påse jordnötsringar igår (det är min man som envisas med att komma hem med chips och såna här godsaker) och under natten fick jag så ont i magen och blev så illamående så jag vet inte vad! Har varit dålig i magen hela dagen, kunde inte köra ett jympapass som jag lovat på eftermiddagen, jag har bara legat i soffan, inte ens varit ute i det fina vädret. Som det känns idag så kommer jag aldrig mer att äta jordnötsringar! Bläää...man får lära sig den hårda vägen! Tack BP som förvaltar skyltsöndagen! Jag lovar,det blir inte nån fler skylt på jordnötsringar i den här bloggen...

10 kommentarer:

Geddfish ♥ sa...

Haha, eller stackars dig, egentligen!
För jag skulle aldrig köpa jordnötsringar, men däremot har jag jordnötssmör hemma, som också ätit av i flera dagar.
Vad konstigt, blev du dålig av detta? För mycket eller för litet skämmer, sägs det.
Tack för bra skyltning. Krya på dig kram ♥

BP sa...

Stackars dig! Ger dig en stor och varm kram och lovar att tycka väldigt synd om dig åtminstone en dag till. Japp, det gör jag, speciellt då du trots illamåendet skyltar idag. Du är bara såååååå bäst:-)

Jordnötsringar - ja, du har kanske blivit allergisk mot dom. Inget ovanligt har jag förstått, trots att man tålde dom innan. Åsså kan jag berätta att maen min är den som köper hem "snacks" här också. Men han är klok nog att hålla sig till - enligt honom - världens bästa chips "Lays Salted". Å den påsen får han äta upp alldeles själv, vilket tar honom ungefär tre dagar (fre-sön).

Stort, stort tack för skyltningen och länken:-) Å som sagt -ag tycker synd om dig imorgon också;-)

Comsi comsa sa...


Nämen fy på jordnötsringarna! Hoppas du känner dig bättre i morgon, inget kul med magsjuka och missa både väder och gympa..

Kryapådigkram ❤

BP sa...

Svar: Claes-Göran ligger precis vid Odenplan, bredvid Kjell&Co samt nära Burger King. Å du kan inte missa byggställningen bredvid. Tror din man skulle gilla shoppen - eller rättare du skulle älska shoppa där åt maken din;-)

Browneyedgirl sa...

Fnissar lite, förlåt inte alls roligt för dig men du skrev det så roligt :) Jag hoppas verkligen att du mår bättre. Stor kram och ha en fin måndag :)

JaanaM. sa...

Men usch då. Såg att du skulle haft jympan. Hoppas magont släppt.... Kram

znogge sa...

Vi hade korv till middag i går vilket jag sällan äter och kände mig inte alls bra efteråt. Hoppas du mår bättre i dag!

Ditte sa...

Trist att du är dålig! Men du får tänka på "Verkmästaren i magen" med Magnus härenstam så förstår du nog magens chock. Mycket fett blev det.
Skickar en "pigga-på-dig-kram" och hoppas att du mår bättre idag.
Bra skyltning fick du till och jag anammar varningen.

TantGlad sa...

Blir faktiskt lite full av skratt då jag läser ditt inlägg. Men humor tycker jag är viktigt.......och du har ju Värkligen fått till ett humoristiskt inlägg.

Tack för det, och hoppas du mår bättre idag.
Kram.

Ama de casa sa...

Ajdå... Att man aldrig lär sig... Jag gissar att det kommer att slinka ned en och annan onyttighet framöver också - det är så lätt att glömma vissa saker ;-)