fredag 25 mars 2016

Sushi lycka

Ja, man kunde faktiskt tro att alla hade åkt till Blåkulla igår när vi kom till jobbet, vi möttes av en nästan tom avdelning! Jag och mitt team fick vår första patient vid 01-tiden i natt, och vi hjälpte den unga tjejen att föda fram sin son strax innan morgonpersonalen började, häftigt! Men, det ska dokumenteras, och med en bm.student så tar det lite extra tid,så jag kom inte i säng förrän kl 10 idag...så gissa om jag blev lycklig när maken efter sitt jobb idag kom hem med middag!!! Nu ska jag väl greja en natt till?!

8 kommentarer:

BP sa...

En väldigt omtänksam make. Eloge till honom:-) Japp, du orkar nog en natt till. Önskar dig en lika lugn natt idag!

Comsi comsa sa...


Så omtänksam maken var och jag förstår att det uppskattades.
Stor påsk-kram 🐰 🐤 ❤

Comsi comsa sa...


Så omtänksam maken var och jag förstår att det uppskattades.
Stor påsk-kram 🐰 🐤 ❤

znogge sa...

Det gör du säkert och hoppas den blir lugn!

Ditte sa...

Tyckte det var trångt igår på Blåkulla och skönt för dig med en lite lindrigare natt.
Och så gott med sushi! Omtänksam make! Och kanhända är du nu redo för ännu en natt.
Hoppas den också blir lugn.
Glad PÅsk!

TantGlad sa...

Vilken fin omtänksam och snäll make du har. Så mysigt.

Nu får du fortsätta att ha en fin påsk.
Påskkram till dig

Ama de casa sa...

Åh vad gott med sushi! Lycka :-)

Guldkryckan sa...

Nu blev man ju lite sugen....kan vara gott det där.
Bra gubbe du har :)

Får se vad det blir för påskmat här idag....har inte planerat nåt.

Glad påsk på dig nu då :)