tisdag 15 mars 2016

Have mercy

Efter jympapasset igår så åkte jag direkt till jobbet för dusch och lite mat i magen innan nattpasset började, och det gjorde det med fart och fläkt. Vid 01-tiden fick vi i oss lite i magen  innan det drog igång igen. Plötsligt var klockan 07 och morgonpersonalen kom och tog över. Jag satt kvar till kl.08 och dokumenterade innan jag kunde åka hem. Somnade vid 09.30 men vaknade redan kl 13.15 och kunde inte somna om! Bara att äta lite "frukost" för att sedan prova att sova lite till, det var svårt, men någon knapp timme till fick jag i alla fall sova. Nu snart dags för natt nr 2, hoppas jobbet visar lite "nåd" i natt så jag orkar med hela natten!

6 kommentarer:

Comsi comsa sa...


Det låter som du behöver ALLA dina krafter nu....
Hoppas du får en lugn natt...

Kram ❤

Comsi comsa sa...


Det låter som du behöver ALLA dina krafter nu....
Hoppas du får en lugn natt...

Kram ❤

znogge sa...

Då hoppas vi på en riktigt lugn natt då!

BP sa...

Som alltid när ju skriver om ditt jobb så önskar jag dig en riktigt lugn natt. Glämde nog säga det igår, så det blev som det blev;-) Lovar att inte glömma igen;-)

Ama de casa sa...

Håller - likt övriga - tummarna för en lugn natt inatt!

Ditte sa...

Tur du är pigg och alert! Men hoppas din natt nu blir lite lugnare. Undrar varför bebisar så gärna vill komma på natten....Hmm. Tål att kluras på.