fredag 7 augusti 2015

Zakynthos!

Nu är vi på plats! Lite försenade från Arlanda, men hann se en fantastisk kvällssol ifrån planet när vi landade! Varmt? Jo, vi kommer att få värme så det räcker denna vecka. Kul var också att när vi checkade in på hotellet Maria Mare, där vi bott förut och bara älskar det, och hotellet finns på instagram och Facebook , där jag kommenterat deras fantastiska bilder och berättat att vi kommer ikväll, så känner tjejen på hotellet igen mitt namn och välkomnar oss varmt och säger att de har ordnat ett bra rum åt oss !!!! Vilket vi har fått!!! Säga vad man vill om sociala medier, många gånger gör de nytta!!! Ni ska få se vår utsikt i morgon. Älskar att vara på plats. Sitter just nu och dricker en Mojito vid havet...och har semester!!!


- Posted using BlogPress from my iPhone

5 kommentarer:

Comsi comsa sa...




Hi hi hi, det är bra att ni blev väl omhändertagna och fick ett bra rum. Sociala medier är inte så dumma att ta del av, ler...

Må så gott, vila och ha kul!

Stor kram ♥

BP sa...

Det har jag då alltid sagt - blogga är lika med MAKT. Ok då, FB och Instagram också då:-)

Härligt med extra service = ett extra bra hotellrum och lite freebees hopass jag!

Åsså är jag sååååå sugen att ta en smutt på din mojito!

Enjoy till max Susjos!

Ama de casa sa...

Åh vad härligt! Och såååå bra med sociala medier - hur klarade sig människan förut? ;-)

Ha det toppenbra nu!

JaanaM. sa...

Härligt att ni har semester i Grekland. Njut nu till fullo! Sociala medier är inte alltid så dumt... :)

cissi sa...

Vilken fin bild! Ha det nu så riktigt bra i solen!