fredag 15 maj 2015

Man kan väl inte missa wienerschnitzel i Wien va?

Ni får ursäkta, men det kommer att bli mycket Wien-snack i bloggen framöver, och ESC!!! Så era bästa tips på mat och dryck i Wien?!! Jag har förstått att man måste prova deras Wienerschnitzel ja!!!!

Måns, som ju är på plats i Wien ,la ut denna bild på sitt instagram idag, se den lilla "pappersdockan"Måns med lederhosen, men inte vill vi väl se han i dessa byxor på scenen väl Ama?
En lagom 1:a natt på jobbet, två kvar...sovit ätit och redo för natt nr 2. Detta är inlägg 71/blogg100

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jisses - hade don inga större tllrikar till schnitzeln? Ser ut som ni har varsin halva av kalven som fick sätta livet till.

Ruth i Virginia :)

BP sa...

Hahaha! Skrattar åt Ruth kommentar:-)
Wienerschnitzel är ju som dasslock där nere. Du kommer kämpa för att få ner en hel - jag lovar. Om du gillar sött så ska du inte missa Sacher tårtan. Å nej, den är inte samma sak som i Sverige. Äppelstrudel är också ett måste.
Oooops - det blev mest efterrätter här ser jag, å jag är inte ens en sötis;-)

Lederhosen och bumpa bumpa musik är nog det mest avtändande jag kan tänka mig. Å Måns ska nog inte ha dom ens i närheten;-)

Ama de casa sa...

JAAAAA!!! Heja Måns! Du kommer att ta hem alltihopa ifall du satsar på Lederhosen! :-D

PS: Eller kanske nåt annat... Tröjan han har på sig på bilden är dock glammigare än den han hade när han vann i Sverige... ;-)