måndag 18 maj 2015

Intensiv måndag

Snacka om att Måns är favorit i Wien! 

Jag började dagen på Hudcompagniet i Sollentuna, där jag fick hjälp med färg på fransar och bryn. Vidare till kemtvätten och hämtade en klänning. Hem och slängde i mej lite lunch innan det var dags att åka in till stan och Kiropraktorbolaget, fick ännu en behandling av min onda fot. Tillbaka till norrort och fixade lite manikyr på mina naglar innan jag så småningom kom hem och började packa inför morgondagen. Det blir mycket regn i Wien enligt väderleksrapporterna, så måste tänka om vad gäller kläder! Hm...men men, imorrn flyger vi till Wien och ser semifinal nr 1 på plats- vi har visst ståplats biljetter, ska vifta med boan allt vad jag kan! Inlägg 74/blogg100

4 kommentarer:

BP sa...

Har tänkt på dig idag när jag pratade ESC med Barbershop världsmästaren och favo kollegan Yvonne idag. Kan säga att hon är sjukt avis på dig, trots att hon slog världsrekord med sitt gäng i Karlstad i helgen. Det du!

Så himla kul att du ska dit. Å jag lovar att kolla finalen (kan inte lova att jag orkar med semifinalerna;) )

Njut fullt ut tjejen å hoppas att tassen håller och att jag får en skymt av dig. Å du vet väl att några (= många) drinkar är den bästa bedövningen för smärta - mycket mera effektivt än Diclofenak& Co.;-)

Susanne ❤️ sa...

Åhh vad kul !!
Hoppas du får underbara dagar i Wien!!
Stor Kram

Ama de casa sa...

Åh vad skoj! Du har väl Ama-banderollen med som du kan vifta med? :-D

Ha det toppenbra - och hoppas att vädergudarna ordnar till det för er så ni slipper regnet :-)

fialia sa...

Åhhh roligt!
Hoppas ni får det riktigt bra o inte för mycket regn.
ha de Fia