söndag 12 april 2015

Skyltsöndag

Tänkte hänga på skyltsöndag" idag! BP förvaltar den i Pumitas regi. Börjar med ett fint broderi hittat på nätet.

På Kung Hans väg här i Rotebro ligger min hörselmottagning

I Sliema på Malta har yngsta sonen just börjat på ett nytt jobb, på våning 7.
Så skönt att bli avlöst i morse på jobbet , efter en lugn inledning drog det ihop sig på morgon kvisten med både ambulanstransporter och kejsarsnitt. Jag hade hand om telefonrådgivningen i natt och lämnade över telefonen med varm hand i morse. Skönt att vara ledig i natt, så när jag vaknade på eftermiddagen så åkte jag helt enkelt till F&S och piggade upp mej med ett IW pass! Har  långledigt från nattpassen nu, men ska till jobbet på teamträning på torsdag och har uppbokade roliga dagar framför mej! Inlägg 38/blogg100

6 kommentarer:

BP sa...

Gud sååååååå kul att du också börjat skylta. Å et lyckades du ju superbt med!!! Jag menar skyltar finns precis överallt - bara att plocka upp kameran/mobilen och klicka:-)

Bra att ju kunde pigga upp dog med ett IW pass och du är verkligen värd långledigheten.

Å du - 1 000 tack för länken.Ska genast uppdatera listan av bloggare som gillar skylta:-)

BP sa...

Svar: Nu läste jag ditt inlägg innan jag läste din kommentar. Svaret är att du får lägga upp hur många skyltar du vill - inga regler här inte;-)

Ama de casa sa...

Visst är det kul med skyltar! Har alltid gillat - och fotat - skojiga och fina skyltar :-)

Skönt med ledighet! :-)

Anni sa...

Härligt att se att du håller fanan högt även när jag är bortrest ;-)

Stolpås Gård sa...

Roliga skyltar och fullfart hos dig dag som natt ;) ett riktigt energi knippe är du!!!
Visst är fåglar roliga att skåda, särskilt på nära håll ;)
När vi kom hem i morse hade mycket av snön tinat bort över helgen, men i stugan fick de köra plogbilen igårkväll...
Kram Sussi på Stolpås

Anonym sa...

Den där om dalkullan borde jag ha!

Ruth i Virginia