onsdag 3 december 2014

Drömmer mej bort...

"December morning at Zakynthos"...denna fina bild fanns på "fejan" idag från hotellet som vi bott på när vi varit på den underbara grekiska ön Zakynthos- den behövde jag idag när jag sovit fram till 16.45! Kände mej lite utmattad i morse när jag åkte hem efter en natt på jobbet. Jag och kollegan var i frontlinjen i natt kan man säga- att ta emot patienterna i telefonen och i dörren. Telefonen gick varm i natt, och som vanligt fick vi hänvisa till andra sjukhus. En vanlig natt på jobbet alltså...

4 kommentarer:

BP sa...

Förstår helt och hållet att du drömmer dig bort till sol, ljus och värme. Det gör jag också, å då har jag inte ens haft en "vanlig" natt/dag på jobbet.

Ama de casa sa...

Vilken vacker bild!

Här regnade och åskade det i natt och i morse, men nu ser det ut att ordna till sig :-)

fialia sa...

Tur att man har sina minnen!
Vi åker igen den 20 januari till haha vad tror du, la Gomera,
Men först jobb med början i natt igen.
ha de Fia

Villa Frejas bokblogg sa...

Underbar bild. Förstår att en god dags sömn var nödvändig och välbehövlig efter nattens pass. Kram.