lördag 8 november 2014

Svettisdag nr 1





Såklart jag vaknar redan kl 06 i morse, när jag skulle behöva att sova lite till för att orka med dagen! Men det var inte så svårt att hålla sig vaken idag, haft såååå kul! Två Indoor walking pass, sen bytte jag från ett core pass till ett underbart soft x 3 pass med jympa,dans och flex, för att avsluta dagen med Yin Yoga, då blev jag lite sömnig, men det var väldigt skönt och jobbigt då man stod kvar länge i samma position! Puh! Hoppas jag kommer att somna ovaggad i kväll, för i morgon är jag på igen!!!

3 kommentarer:

BP sa...

Håller tummarna att du sover ovaggat! Kul att du gillar allt det där som låter kinesiska för mig, vilket kan bero på att jag inte rör mig i onödan;-) Ok då, jag går mellan 3 och 5 kilometer varje dag...;-)

Ama de casa sa...

Phu! Svettigt värre...

Som tur är så behöver jag bara promenera i 42 minuter för att få fram veckans glada gubbe i stegmätaren. Vår planerade promenad till en restaurang för en skedmeny räcker nog. I nödfall får jag ta en tur ut på udden för att få lite extrasteg. Lyckligtvis har dom vinprovning där ;-)

Rantamor sa...

Oj det där såg svettigt värre ut, du hurtfriska människa.
Beundrar dig.
Så många som ligger å sparkar å jympar samtidigt...hoppas inte så många åt bönor igår kväll...
=) =)

Tjingelingen från Rantamor.