måndag 24 november 2014

Sådär ja, måndag igen

Så var drygt trettio timmar gjorda på jobbet! Inte mycket ljus har jag sett under helgen, men det har inte varit så mycket dagsljus överhuvudtaget i helgen? Jympapasset började inte bra ikväll, nån hade mixtrat med knapparna på musikanläggningen, så mina musikspår på minidiscen kom huller om buller! Men jag fixade hjälp snabbt och det rättade till sig,men vi blev lite försenade i starten. Sen vet jag inte vad som hände, om jag var ofokuserad eller trött efter min jobbhelg, men jag glömde bort rörelser...och fick köra för länge med andra rörelser...puh! Men motionärerna blev nöjda ändå. Nu äntligen ledig i några dagar...

5 kommentarer:

TantGlad sa...

Man får nog mer ljus inne än ute tror jag.
Skönt vara ledig ett par dgr.
Må så gott /kramiz

Villa Frejas bokblogg sa...

Man kan inte alltid, alltid vara på topp. Verkar ha gått bra ändå.
Själv var jag mer än lovligt snurrig och levde i min lilla bubbla igår. Kram.

BP sa...

Det gäller att improvisera helt enkelt. Förstår dock att du var trött efter långhelgen på jobbet.
Himla fina julutsmyckningar på bilden. Skulle kunna vara från min hemmaplan;-)

Ama de casa sa...

Jag kan förstå att du blandade ihop det hela lite efter en sån jobbarhelg. Huvudsaken är ju ändå att alla blev glada och nöjda i Hackebackeskogen :-)

cissi sa...

Jag tycker det är fantastiskt att du överhuvudtaget orkar ta dej ut efter trettiotimmars helgen, själv brukar jag somna vid åtta!
Må så gott!