tisdag 25 november 2014

Nämen solen!!!

Jodå...man ser solen därborta!! Vilken lycka! Äntligen lite ljus i november, ett par timmar i alla fall.

Webkameran i St Julians på Malta visade detta ljus..samtidigt som...

...vi i Sverige hade detta mörker-runt fem tiden på eftermiddagen...
..november är en tuff månad tycker jag. Idag har jag i alla fall varit ledig,och hunnit med att vara till F&S och provkört mitt IW-pass. I morgon kväll ska jag nämligen testköra det för alla vänner och bekanta som vill komma och prova på! Är det någon därute som vill komma? Välkommen till F&S på Stinsen i Sollentuna kl 18. Gratis och förhoppningsvis finns det walkers så det räcker. Jag tycker det ska bli roligt och väldigt pirrigt!!!

8 kommentarer:

JaanaM. sa...

Well, jag kommer!!!
Visst var det underbart att se solen idag!!! Hoppas på sol idag med!!

BP sa...

Dina bilder kunde inte kommit närmare den bistra sanningen som råder i vårt land just nu. Hatar november och just nu är det dimma och is på marken.
Ditt pass ikväll blir nog kanoon, hoppas du och deltagarna piggnar upp rejält!

Ama de casa sa...

Spännande! Synd att det är så långt dit nuförtiden, annars hade jag absolut dykt upp! För att titta, i alla fall ;-)

Ama de casa sa...

sv: Ja, det ska bli spännande i år. Hoppas det dyker upp nån "ny" som har en lika bra låt som Ace Wilder ifjol. Den kunde jag verkligen känna igen mig i :-D

Det måste verkligen vara härligt att vara på plats :-)

Villa Frejas bokblogg sa...

Å vad kul och ja, vad härligt med solen. Kram.

Susanne sa...

Jag hann se en glimt av solen, funderade länge på vad det var ;)
Kram

Fru Venus sa...

Sol?
Går det att äta?

Helga sa...

Ja november är lite tungt men nu får vi snart tända adventsljusstakarna så går det lite lättare. Jag har fuskat i vardagsrummet som ligger mot baksidan av vårt hus. Ingen annan än vi ser ju. Vad gör man inte för att få lite mys i mörkret.