torsdag 21 augusti 2014

På kurs i Örebro!

Så är jag då i Örebro och har checkat in på Clarion Hotell, fint värre. Schemat för indoor walking är oxå värre än vad man kan tro, ni ser vilka långa dagar vi har! Har just kommit tillbaka till hotellet å varvar ner med ett glas rött, jag och rumskompisen. IW 55 (min) var riktigt tufft, och jag undrar igen vad gett mej in i ??! I morgon har vi 4 praktiska övningar, så många ombyten har vi med oss!!! Men det är kul !!!





- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

BP sa...

Om Clarion i gnällbältets huvudstad är lika snofsig som Sign Clarion i 08 så bor du just nu i himmelriket;-)

Å jag som trodde att man inte ska kombinera alkohol och idrott - hahaha.

Om jag läser dina rader så minns jag mycket väl våra AW:s = AF:s efter fotbollsträningarna på Östermalms IP. Ooops;-)

JaanaM. sa...

Va spännande! Kommer att vara kul att testa passet sen!

Ama de casa sa...

Ett glas rött? Nu börjar det likna nåt ;-)