söndag 17 augusti 2014

Indoor walking kick idag!

Så var den lediga natten över, har sovit i över 10 timmar, behövde visst det! Idag var det dags att prova på indoor walking för tredje gången innan kursen nästa vecka, och nu tyckte jag att jag fick till det...å snacka om att bli svettig!!! Det droppade svett ner på golvet t.o.m! (hade glömt pannbandet hemma!). Nu ska jag iväg och jobba ännu en natt, men sen så är jag ledig en hel del! Jobbar ju 80%, så för mycket nätter i augusti ger en del ledighet i början av september i alla fall!

5 kommentarer:

Susanne sa...

Jag vill oxå köra indoor walking, men det passet har de inte på mitt gym =(

BP sa...

Hahaha! Liiiite lidande ser du ut på bilden måste jag säga. Å vilken ursnygg topp du har på dig - min favo färg ju:-)

PS Under helgerna sover jag alltid minst 10 timmar, betydligt färre timmar under veckorna. Undrar vad det kan bero på;-)

Ama de casa sa...

Haha! Jodå, lite småjobbigt ser det allt ut... :-)

Hoppas det blir en riktigt fin september nu då!

Shamrock sa...

Nu har du övertalat mig, jag ska testa det under hösten

Anna sa...

Åh vad härligt med ett nytt pass. :) Och svetten ska lacka. Då är det ju som bäst. :)