torsdag 28 augusti 2014

Åka hit och dit

Har hunnit med en hel del idag. På förmiddagen till banken igen (för hundraelfte gången känns det som- men alla pappas räkningar och bankärenden får inte göras genom internetbanken längre, utan det är till banken man måste gå! ), växlat pengar till Malta resan som strax går av stapeln...jag som knappt landat efter Örebro kursen! På eftermiddagen var det äntligen dags för ett besök hos frissan ( ja, trots att jag är så håröm så säger jag äntligen!) och så inhandlat mat igen, hem och vände innan det var dags för höstens första sektionsmöte på jobbet kl 20, så jag var tvungen att åka in till jobbet, men skulle inte jobba i natt, så nu är jag hemma igen och hoppas få en god natts sömn innan nattens helgpass ska göras.

3 kommentarer:

Ama de casa sa...

Åh! Så Malta är på g igen - kul! :-)

BP sa...

Härligt att du har Malta att se fram emot då går det betydligt lättare att ta några nattpass.
Snygg frisyr förresten!

fialia sa...

I sådana lägen e det skönt att ha en resa att se framemot.
ha de Fia