torsdag 30 januari 2014

ESC biljetter fixade!!!

Utsikten från hotellfrukosten i morse, en hel del snö i Falun och lite kallare men fräschare luft. Hälsade på pappa en stund i dag också innan färden hem igen började. Alltid lite jobbigt att se pappa tackla av allt mer och mer.
Men blev lite uppiggad på hemvägen när jag fick veta att min schlagerkompis även idag( och flera timmar igår) stått i danskt kösystem (trots att hon jobbat i natt och går upp tidigare när kön öppnades!) och ringer och berättar att det finns biljetter att köpa till finalen i Köpenhamn...inte ett dugg billiga, men vad ska man göra? Inte varje dag man får gå på ESC final!!!!
Ikväll ska jag börja jobba igen efter vad blir det ...tre veckors ledigt?! Känns sådär...men det blir väl bra när jag väl kommer till jobbet. Hoppas jag kan hålla mej vaken i natt, nu när jag varit dagmänniska i flera veckor!

4 kommentarer:

BP sa...

Grattis till biljetterna! Å den första Mellis deltävlingen är väl nu i helgen eller?!
Hoppas du får en lugn natt så att du kan ta en tupplur om du slocknar;-)

Ting sa...

Alltså, ni är underbara! :)

Sus sa...

Å men lyllos!

Anna sa...

Hoppas att ni har haft det bra här i vintriga Falun.
Och kul med biljetterna. :)