söndag 3 november 2013

Sköna regniga söndag

Mycket god italiensk middag hos svägerskan igår, det började med pasta, sedan kyckling och så ostar på det. Sen blev det tårta! Snacka om proppmätt!
Någon som gick från famn till famn var söta lilla Livia, som bara växer och växer
Hon är söt som socker!
Lång frukost i sängen i morse,mums!
Sen tog vi oss,maken och jag- till mitt tredje hem (efter hem och jobb) F&S. Jag körde ett baspass och maken på crosstrainern.
Middagen blev Linas Matkasses " Baconlindad kycklingfilé med apelsindressad pumpasallad", kanske lite torr kyckling, men den rostade butternutpumpan smakade gudomligt med apelsindressingen! Trött är jag hela tiden,har redan haft två powernap, en vid 15 tiden och en vid 20-tiden, ska bli spännande att se om jag får sova i natt???

6 kommentarer:

BP sa...

Efter den matfrossan hade jag nog behövt en permanent powernap kan jag ju säga;-)
Härlig mat och Livia är sååååå söt. Gillar namnet förresten, snyggt och ovanligt.

Kicki sa...

Vilken mysig helg du haft! Lilla Livia är verkligen supersöt!

Bloggande 4barnsmamma sa...

Å så gott! Å vilken söt gosse! :))

fialia sa...

Vilken läcker tårta,
ha de Fia

Eva sa...

Jösses så gott det låter!
Blir hungrig...

Kram

Susanne sa...

Livia är bland det sötaste jag sett.