söndag 4 augusti 2013

Just idag är jag stark...

 Spikmattan hjälper bra mot onda nackar och ryggar, la mej på den i morse efter att jag kommit hem från jobbet, underbart!
 Maja latar sig i skuggan...
 Och där i stolen började jag fundera när jag vaknade om jag inte skulle ta och gå ut på en kortare joggingtur, det har väl aldrig hänt att jag gör det efter två nattpass och ett till pass att göra! Men sagt och gjort, trots värmen och lite ont här och där så drog jag ut på en runda...så skönt!!!!! Nu kan jag lätt köra ett nattpass till :)

8 kommentarer:

Anna sa...

Va grymt att du gav dig ut på en tur!! :)

kattiiiiss sa...

Skönt att du känner dig pigg och stark. Sista natten nu då :-)

BP sa...

Bra att se att du är "normal" igen! Inte bakfull heller längre! Bara ett nattpass till, det orkar du, lätt som en plätt:-)

Susanne sa...

Hade alldeles glömt bort att jag äger en spikmatta, den ska plockas fram så min onda rygg blir bättre.
Kram

Anne-Lie sa...

Du är då ett energiknippe du!

fialia sa...

Så bra att du fick ordning på nacken, men hur orkar du ett pass efter jobbet, strongt. Jag ska jobba två nättter nu.
ha de Fia

Kicki sa...

Vi har en varsin matta min man och jag...han använder sin flitigt och jag använder min...inte alls nästan!

Mallan sa...

Skönt att den hjälpte :-) Jag har aldrig vågat mig på en sådan :-)