onsdag 10 juli 2013

Ur slag

En mycket regnig dag idag, skönt för mej som är helt matt i kroppen! Vet inte om det blev för mycket sol igår, eller om jag tog i lite väl mycket på joggingturen!? Orkar inte göra någonting överhuvudtaget, bara ligga i soffan,småslumra, lyssna på Sommar i P1 med Henrik Lundqvist...var lite tråkig faktiskt...fast jag började längta till New York igen, förstås!
Jag har hört hur yngsta sonen packat det sista inför sin Berlin resa med kompisar, och vid 17-tiden så drog han iväg...och lämnar en orolig mamma här hemma. Nu ska jag kanske ta och laga lite mat till mej och maken som snart kommer hem från jobbet.
Vad tycks om Vårdförbundets annons om "barnmorskor sökes", visst är den bra?

2 kommentarer:

maria sa...

Låter som om du fick dig en bra dag igår! Och ja annonsen var bra!! :)hur mår du idag?

BP sa...

Att inte göra någonting och lata sig är det bästa jag vet:-)
Annonsen är förvånansvärt kreativ med tanke på att det är Landstinget som står bakom. Hoppas att den ger önskat resultat bara!
Å Berlin för sonen låter ju betydligt mindre "farlig" än Afrika om man säger så;-)