lördag 15 juni 2013

Trevlig fredag och trevlig lördag...

En sån härlig kväll det blev, trots en kraftig hagelskur över Kungsholmen! Njöt av en helkroppsmassage i en timme av en gammal barndomskamrat innan vi träffade en tredje gammal kompis från skoltiden på Restaurang RAW sushi och grill. Älskar deras mat! Igår åt jag från grillen: hälleflundra,pilgrimsmusslor,räkor och lax i goda såser och skjölde ner alltsammans med ett gott vitt vin från Chile. Så trevligt att träffa gamla vänner från förr...
Idag laddar jag och maken för en tur på böljan den blå med andra vänner, jag är lite stolt att jag faktiskt idag innan frukost hann med en kort joggingtur i det fina vädret :)
Ikväll ska jag äta gott och dansa hela natten lång....

8 kommentarer:

kattiiiiss sa...

Låter som en trevlig kväll!

JaanaM. sa...

Hoppas att du får en bra resa på båten. Ska ta det lungt med foten. Lovar!

BP sa...

Full fart på dig som vanligt! Härligt! Å vilket härligt väder idag - så dansa på du bara:-)
RAW är kanooon, håller med!

Rantamor sa...

Du verkar att ha ett underbart liv...
och så njuter du också av livet.

Tjingeling från en Rantamor på vingel...

Anna sa...

Vilken härlig start på helgen du verkar ha haft! :)

Anonym sa...

Du är verkligen duktig på att veta vad som är viktigt i livet.

Blåklinten sa...

Hoppas ni haft en härlig båttur och att det inte regnade på er.

Hovdamen sa...

Bra jobbat med jogging innan frukost! Man känner sig nöjd hela dagen sen med den starten.