fredag 21 juni 2013

Midsommarafton

Jaha,så var det då midsommarafton. Mötte festklädda människor på min joggingtur runt lunchtid idag. Helt ensam behövde jag inte heller vara när jag så småningom intog lite sill och lax (utan nubbe dock). Yngsta sonen gjorde mej sällskap. Maken jobbar ju ända till 19 ikväll, men vi hinner ses i dörren innan jag åker till jobbet. Skall hinna göra min vitlökssill att ta med på jobbet ikväll, lite gott ska vi försöka hinna få i oss under natten....
Ha en fortsatt trevlig midsommar folks!

10 kommentarer:

Anonym sa...

Trevlig midsommar!

BP sa...

Ha en fortsatt Glad Midsommar du med trots att du måste jobba! Men du tog ju iaf med dig lite midsommaringredienser till avdelningen, vilket säkert uppskattas av dina kollegor.
Hoppas att det blir en lugn natt!

Anonym sa...

Vilken tur att du och maken stötter på varandra då och då. :)´
Det är väl desto bättre när ni äntligen hittar tillsamman-tid.

Ruth i Virginia

JaanaM. sa...

Gott det ser ut. :) Hoppas ni haft en bra natt.

Kicki sa...

En bit midsommar!:) Det blir midsommar nästa år med!

Diana sa...

Trist att behöva jobba men ibland blir det tyvärr så. I år hade jag turen att vara ledig så det festades! :)

Shamrock sa...

Det ser gott ut. Hoppas att det var lugnt på jobbet så att ni fick äta er sill i lugn och ro

Anki sa...

Åååh vad gott det ser ut!

Hoppas du hann få en kram i dörren och att natten gick bra!

Anna sa...

Hoppas att ni fick en bra midsommarnatt på jobbet! :)

Hovdamen sa...

Hoppas du hade en bra midsommar trots jobb! Du fick ju lite sill i alla fall:-)

Kram