tisdag 21 maj 2013

Post-Malmö-Party-syndrome

Går fortfarande på moln från Malmö veckan...men idag kom tröttheten över mej som en tung filt! Är helt slut i kroppen. Men det var trevligt att träffa jobbarkompisar på knytis idag...gissa om de fick höra om våra äventyr i Malmö!!!! Trots min enorma trötthet så började jag tvätta fönster när jag kom hem på eftermiddagen, men släppte det så småningom för att i lugn och ro se TV versionen av ESC på svtplay. Och när man hör låtarna igen, Norge, Danmark, Belgien....och Irland ( jo,vi träffade på Irlands sångare på stan också,se bild!) och minns hur vi dansade så fötterna dunkade till dessa låtar...ack ja...vilka minnen, så kul vi hade!!
Ikväll är jag extra glad,för jag vet att yngsta sonen just nu sitter på ett flygplan på väg mot Frankfurt,och så småningom Stockholm, äntligen!!!!

5 kommentarer:

Sus sa...

Och jag kommer alltid att vara avis. Och nästa år behöver ni bara ta er över bron =)

Vad skönt att sonen snart är hemma =)!

Anna sa...

Det låter som att ni har haft det helt fantastiskt och att ni har fått härliga minnen för livet! :)

Helga sa...

Åh, vad skönt att sonen kommer hem nu snart!

Klart du måste vara trött efter den veckan... men det var det ju värt!

Just nu är båda mina ungdomar hemma men sonen ska på charterresa i sommar o dottern reser till Sydafrika i september och sen flyttar hon till Berlin för studier i samband med det.

BP sa...

Dessa minnen kan du leva länge på! Kul att sonen äntligen är på väg hem. Han har säkert också en massa att berätta.

Mallan sa...

Misstänkte nästan att tröttheten skulle klubba dig när du kom hem :-)