söndag 17 mars 2013

Ingen kul dag

Skulle ha legat hela dagen i sängen, men ingen mat hemma gjorde att jag var tvungen att handla, fast ryggen sa ifrån. Å maken jobbar. Fick avstämning på mina inscannade varor som inte stämde- så pinsamt! Men den snälle killen på Coop var så hjälpsam, han plockade i och ut varorna och följer mej t.o.m ut till bilen och hjälper mej lasta in varorna. Kallar mej "krigare" som åker å handlar med ryggskott. Tja, e huvudet dumt får kroppen lida- eller hur? Sen blev det soffläge resten av dagen!


- Posted using BlogPress from my iPhone

9 kommentarer:

Agneta sa...

Aj. Usch för ryggont. Hoppas det går över snart.

Anonym sa...

Hoppas på snar bättring.

BP sa...

Det hade du då verkligen inte förtjänat!
Håller tummarna att du mår bättre imorgon!

fialia sa...

Men oj oj din stackare, har aldrig haft ryggskott men har förstått att det gör ont.
Krya dig nu.
ha de Fia

Sus sa...

Jävla rygg.

Men vilken kille!

Och du har sängkläderna jag suktar efter på Ikea =

Rantamor sa...

Stackare.
Men en jordemor är stark och viker inte ihop sig i första hand.
Krya på dig nu vännen.

Tjingelingen från Rantamor.

Helga sa...

Oj, det lät jobbigt! Bra kämpat av dig!

Susanne sa...

Kryakramar

Cissi sa...

Hoppas ryggen din är bättre. När jag har fått avstämning har jag 9 gånger av 10 scannat en eller två varor för mycket... Hahaha!

Jag bloggar lite igen. Om du har lust att titta in :-)

Kram!