måndag 10 december 2012

Vaknade kl 13!

Ur led är min dygnsklocka. Sov till kl 13 idag! Häpp! Men jag behövde det. Egentligen ska jag vara ledig i natt, men som ni kanske minns så bytte jag bort en natt i november- så jag kunde gå och se underbara After Dark på Börsen. I natt är det dags att betala tillbaka den natten, och först mitt jympapass...tur att jag är pigg nu då!!! :)   Renoveringen går sakteliga framåt, idag har jag oxå hjälpt till att slipa....usch ja, allt tar sån tid, men det blir väl fint när det blir färdigt!

4 kommentarer:

kattiiiiss sa...

Det blir kanon när det är klart!
Hoppas att både gympa och jobbnatten går bra :-)

Kram K

Blåklinten sa...

Nu kommer det säkert att gå som en dans att jobba natt!

Anna sa...

Är de sonens rum ni gör om?
Kram

Fru Venus sa...

Sover man sådär länge är det för att man BEHÖVER det! :-)