söndag 21 oktober 2012

Det där med sömnrubbningar...

Dessa sömnstörningar( en nattarbetares vardag)! I natt har jag varit vaken i flera timmar, som tur var i en jätteskön hotellsäng i Falun, men ändå! Kolsvart i rummet när mobilen ringde för väckning kl 09.30, och jag var såå trött! Inte blev det bättre av vädret idag. En riktigt grå söndag. Men i alla fall är det inte var dag man får äta god hotellfrukost med äggröra och knaperstekt bacon, och inte minst Gustafskorv . Och trevligt att få hälsa på pappa idag igen på äldreboendet innan vi styrde kosan hemåt igen, och jag visste att jag skulle somna i bilen...:)
Så nu får vi se hur nattens sömn blir?

3 kommentarer:

TIDSOPTIMISTEN sa...

Jag antar att det inte var du som körde då? ;) Mumsigt med hotellfrukost i allafall även om det inte går så bra med sömen, kan tänka mig att det är jobbigt att ställa om jag skulle nog aldrig klara av att jobba natt!

kram Ullis

Susanne sa...

Mums för Gustafskorv.
Kramen

fialia sa...

Känner igen det där, det blir sena kvällar o sena mornar när jag e ledig, tyvärr har jag vissa dagar jag måste göra, hua.
ha de Fia