måndag 6 februari 2012

Växjö första kvällen

Lite bilder från första kvällen och första dagen i Växjö, som tyvärr inte hade gjort så mycket jippo i stan kring själva festivalen- det fick vi sedan på arenan. I alla fall så var vi ut och åt en god middag på fredag kvällen, och det var där vi träffade Revolutionsorkestern, som spelade med Torsten. Killen med basker fixade bättre platser åt oss i arenan , och ja, han var inblandad i att vi kom in på efterfesten också :) Tack Micke! Senare på kvällen hamnade vi i baren på Statt, och där träffade vi på G-son, som berättade att Loreen hade ramlat av scenen på genrepet. Jag sa till honom att hon kommer att gå till Globen, och se,det gjorde hon också! ( blonda killen med skägget är trummis i revolutionsorkestern och även i Rolandz!). Nu måste jag ladda för jympan ikväll...sen kommer bilder från efterfesten!!!!!








3 kommentarer:

Anna sa...

Ni är fina små linslusar :)
Kul ni måste ha på era resor, man blir ju lite avis.
kramis

Anne-Lie sa...

Men ojojoj så du frotteras med kändisar - som jag inte ens skulle ha känt igen;-))

Kicki sa...

Du jag tror jag såg dig vifta med din boa! Era platser var inte fotovänliga från Tv-soffan!