fredag 25 november 2011

Ny Almanacka anno 2012


Ledig fredag-me like! Haft en härlig långledighet som slutar med en ledig fredag! I morrn dags att jobba igen...
Hann med ett lunchpass på F&S idag.
Köpt en ny fin almanacka för nästa år, älskar att gå runt på Akademibokhandeln och titta på böcker och almanackor!
Nu dags för en skön hemmakväll med lite rött vin och IDOL!
Två filmer har legat hemma länge från Lovefilm, jag har inte hunnit se dem under denna vecka heller. Bl.a filmen "Water for elephants"- någon som har sett den?

5 kommentarer:

imse sa...

Svar: Ja, jag måste dokumentera färdigt, för på måndag har jag nya planeringar, så det går inte att det släpar efter. Och en av patienterna från idag, kommer nog att skriva ut sig själv imorgon, mot vår och sjukhusets vilja, så då är det bra att så mkt som möjligt är dokumenterat.

Har också köpt ny kalender häromdagen. På en bokhandel i Uppsala. Jag skulle kunna köpa massor av fina kalendrar och anteckningsböcker!!

Ha det gott framför TV:n ikväll, kram!

Västgötskan sa...

Nej, men hörde att den skulle vara bra.

Visst är det underbart att köpa en fin almanacka? Inte bara ha den i mobilen.. Kunde skriva, bläddra och markera med olika färger. (Ha ha! Nördigt det lät). :-D

fialia sa...

Nej inte sett, skönt att se andra som har "riktiga" almanackor. Gör min sista natt nu av fem, ledig tre sedan.
ha de Fia

Anna sa...

Vilken skön fredag du verkar ha haft. :)

Eva sa...

Hej!
Filmen har vi sett - den är sevärd :)

Påminner mig om att jag måste köpa en ny almanacka - kanske ska ta och göra det ikväll :). Jag älskar almanackor!

Kram