måndag 31 oktober 2011

Hur trött kan man va?

Det var länge sedan jag var så trött som i morse när jag åkte hem,troligen är det vintertiden (och mycket jobb) som ställde till det. Ingen lek med 3 nattpass på raken med mycket att göra. Sov som en stock, och ville inte gå upp när klockan ringde idag på eftermiddagen. Snurrig och trött så skulle jag göra mej i ordning för jympan. Pudrade näsan extra mycket för att i alla fall SE lite pigg ut. Glömde svettbandet, och det var dumt. Jag svettas otroligt mycket under mina pass. Så ni kan ju tänka er...när jag gjorde mina armhävningar så droppade pudret av mej på golvet..stora bruna blöta fläckar...
Nåja, jympapasset gick för övrigt som en dans... efter att jag kastat i mej en liten" snackbar" när jag kom till F&S, märkte ju i bilen till jympan att jag behövde få upp sockernivåerna, ett äpple vid uppvaknandet idag räcker inte inför ett jympapass!

Nu är jag ledig en ynka dag,och då ska jag ta mej upp till pappa i Falun....

5 kommentarer:

Malla sa...

fullt upp minsann! hoppas du får sova ut ordentligt snart :)

Kicki sa...

Ojojoj, du får försöka hitta en dag och varva ner! Svettningarna hör nog till åldern;) Kram

Sus sa...

Jag har en svart liten handduk med mig till gymmet. Svettas floder, men jag gillar det =)

Jag har också jobbat nätter (Tönnebro Värdshus). Jag blev nästan sjuk av det. Inte min grej.

Helga sa...

Hahaha... vad gör man inte för att se lite pigg ut... Nu drar vi till Rom!

Eva sa...

Försök att ta det lite lugnt i Falun..

Kram