måndag 22 augusti 2011

Jobbstart

Idag börjar skolan för många, men ingen i detta hus! Känns lite konstigt? Yngsta sonen har äntligen fått jobb han också,på ett bemanningsföretag. Bättre än ingenting. Och äldsta killen har heltidsjobb i ett par månader framöver, också bra!

Och själv har jag en tuff jobbvecka framför mej med många nattpass. Idag blev det sovmorgon. Handlat. Gått igenom nya jympapasset som jag ska köra igen ikväll (med bättre ljud förhoppningsvis). En lasagne står i ugnen,och väskan ska packas så jag åker direkt till jobbet på möte och en jobbnatt...
Har inte tid att sitta här nej...

4 kommentarer:

4U2 sa...

I år är det första gången vi inte har "skolbarn" ... om man tänker på de som bor kvar! :) Ha en bra natt!

Shamrock sa...

Själv har vi några skolår kvar men tiden rusar!

Mallan sa...

Killarna börjar bli stora :-)

fialia sa...

Så härligt att killarna har jobb ävem om det är för kortare tid. Resten känner jag igen, jag jobbar i natt oxå.
ha de Fia