onsdag 13 juli 2011

Böcker, jobb,semesterlängtan

Någon som läst denna bok? Det är den boken vi ska läsa i bokcirkeln till nästa gång.
När jag städade idag hittade jag äntligen presentkortet från F&S som vi fick förra sommaren,och går ut sista augusti! Så nu har jag beställt en bok till, Mons Kallentofts senaste . "Vårlik".

Idag åker våra vänner till Samos, vi kommer efter på lördag. Där är det soligt och varmt och de bokar bord så vi kan äta tillsammans på lördagkväll när vi kommer. Gissa om jag längtar?!
Här är det molnigt och lite kyligt idag...och jag ska jobba den första av två nätter innan det äntligen är dags för semester!

5 kommentarer:

Anna sa...

Synd att du inte åkte i morgon för då hade du kanske träffat på syrran :)
Kramis Anna

imse sa...

Nej den boken känner jag inte till.

Vad härligt att åka till Samos. Där var jag för en herrans massa år sen.

Kram

Anonym sa...

Nä, den boken har jag inte läst. Men vill gärna läsa Mons Kallentift senaste. Har avklarat dom andra årstiderna. Gillar hans böcker. Hoppas du har bra nätter. Kram

4U2 sa...

Hoppas natten varit bra!

Anne-Lie sa...

Ha en riktigt härlig semestervecka!