onsdag 4 maj 2011

Och så var man ledig igen då...

Har jobbat en singel natt i natt,två fina PN blev det. Stannade kvar på medarbetarsamtal på morgonen,så klockan blev mycket innan jag kom i säng på morgonen. Nu har jag kört ett jympapass,och är långledig igen flera härliga dagar...som jag redan börjat boka in massor av saker på..hm. Man borde vara hemma lite mera och bara vara också...
Nu börjar vårt badrum likna något,eller hur? Kakel och klinkers på plats,sakta men säkert så blir det nog färdigt snart. Nu ska jag kolla in "Inför ESC" på svtplay, som jag missade igår. Vad ska vi tro om Sverige och Saade,går han till final?

7 kommentarer:

Monica sa...

Skönt med lite långledigt! :)
Kram

4U2 sa...

Snyggt blir det!
sv:ja, det är tokiga jag :)

Shamrock sa...

Badrummet ser jättesnyggt ut

Helga - precious sa...

Bara-vara tror jag inte riktigt är DU ;)

Jag tror på Saade i final och blir han kanske nånstans mitt i??

Anna sa...

Åh va fint erat badrum börjar bli - härligt! :)

SV: Skorna beställde jag den här gången från ellos bara för att det var billigt. Annars brukar jag nästan alltid beställa mina skor från nilsonshoes.com :)

Susanne sa...

Stilrent och läckert blir badrummet och klart han går till final!! Skönt med ledighet. Vi får njuta allt vi kan. Snart är det dags för nattpass igen!!

Mollan sa...

Oj vad fint det blir :)