fredag 25 februari 2011

Lönefredag!

Fredag! Och jag har sovit gott i natt,vaknade tidigt ( 08.45) och hann vara med på lunchjympan på F&S, jättekul! Köpte med mig tulpaner hem. Har ringt pappsen i Falun. Nu ska jag ladda med en stund på spikmattan innan det är dags för en utekväll med 11 brudar från jobbet! Vi ska ut och äta och dansa på Le Bon Palais ikväll. Nästa vecka är det sportlov för en del,men jag börjar med att jobba redan i morgon natt och tre nätter framöver. Men ikväll ska här svängas om ..en hel del schlagermusik hoppas jag!!!

4 kommentarer:

Anna sa...

Vilken härlig kväll, dansa loss åt mig me :)
kram

Kicki sa...

Kul att komma ut och dansa, love it:) Kram

Maria sa...

hoppas ni hade kul på dansgolvet :)

ha en skön kväll ;)
kramar fina du <3

Anne-Lie sa...

Snacka om vardagslyx att unna sig en bukett tulpaner! Njut av kvällen hörru!