torsdag 30 december 2010

Kom och köp konserverad gröt!


Är inte så nöjd med min kamera i min Iphone3, så jag beslöt mej för att köpa en liten ny kamera idag,inför nyår och allt. Men någon tekniknörd är jag inte. Och ett lätt byte för ONOFFs försäljare. En kamera för typ 1000kr tänkte jag,men kom hem med en kamera+ försäkring och väska och det ena med det andra för 1656kr....suck!
Men den är liten och rosa!
Nu ska jag packa en väska,få skjuts till jobbet ikväll,för att sedan i morgon bitti åka raka vägen till Centralen och ta tåget mot Göteborg!!
Gott Nytt År!!

8 kommentarer:

Kicki sa...

Nästa år är det glömt!
Gott nytt år till dig!
Kram

marie sa...

kul med nya läsare:) farmor är från Älvdalen därav mitt intresse, ska kolla mer på din blogg så fort jag får en stund ledig

Chrissan sa...

Vi har typ likadan kamera. Duger.:)

Gott nytt år! :)

Suzesan sa...

Bra val av kamera. Fin och du kommer bli nöjd jag lovar. Mpste själv köpa en ny min är en gammal nu hihi.

Hoppas din resa går som "på räls" hehe.

Hoppas din sista dag på 2010 blir som du tänkt dig.

GOTT NYTT 2011 Susanne.

Nu går vi mot ett nytt bloggår. IGEN. Vänder blad.

Kram
/Susanne jag me moi ich...!

Anna sa...

❤♫❤♫❤.•*¨`*•..¸♥☼♥ ¸.•*¨`*•.♫❤♫❤♫❤
╔═════════ ೋღ❤ღೋ ═════════╗
~*~*~ Önskar Dig Ett Gott Nytt År! ~*~*~
╚═════════ ೋღ❤ღೋ ═════════╝
❤♫❤♫❤.•*¨`*•..¸♥☼♥ ¸.•*¨`*•.♫❤♫❤♫❤
Kram Anna

Helga - precious sa...

Den där var riktigt läcker. Helt klart värd sina pengar!

Maya sa...

Gott Slut och ett riktigt Gott Nytt år! Kram ♥

Petra sa...

Att den är rosa är värda de där extra 675 kronorna.
Kram