tisdag 14 december 2010

Bilder från i lördags

Efter Maximteatern och underbara 27club i lördags, så åt vi ljuvligt gott på en italiensk restaurang tvärs över gatan (foto1). jag åt Delizie med hummer och kräftor(foto2),mums! Så nöjd ser jag ut på ett smygfoto på toan (foto3)!
Idag vaknade jag redan kl 07 efter drygt 4 timmars sömn,alldeles för lite sömn inför nattpasset i natt,så nu ska jag sova en stund så jag orkar vara vaken hela natten. Men idag hann jag skicka iväg alla julkort,och köpa det mesta av julmaten.




8 kommentarer:

Eva sa...

Kände på mig att du skulle tycka att jag gör ett bra val med F&S :)!

Alltså, du passar så himla bra i din nya frissa - skitsnyggt!

Kram Eva

Anne-Lie sa...

Så himla bra du blev i håret helt klart! Blir sugen på lite italiensk mat - men får väl hålla mig till deras viner för det har jag här hemma;-))

Anni sa...

Säger som de andra - du är så läcker i den där frisyren!

Helga - precious sa...

Ser trevligt o gott ut och du är kanonläcker med din nya frisyr :)

Maria sa...

Italienskt är en av mina favoriter :)

Ha det så gott !
Kramen

Susjos sa...

Gulle er! Tack för alla fina kommentarer! Kändes extra gott i hjärteroten idag,efter flera trista byråkratiska samtal angående min pappa i Falun...suck...

Anna sa...

Snyggt blond, lite avis är jag ju :)
Ska också försöka skriva julkorten innan shoppingen, kram

Taina sa...

Snygg frisyr!!!