lördag 16 oktober 2010

3 PN


Igår slängde jag de sista blommorna som jag fått till min födelsedag. Då dyker grannen upp med en ny fräsch bukett! Gulligt va?
Natten blev minst sagt intensiv, det måste varit kallt och ruggigt i januari-eftersom så många väntar barn i oktober! 3 PN (partus normalis) hann jag,uskan och min bm.student med i natt. Så det blev lite övertid i morse,man måste ju hinna med och journalföra också. Jobbade över en timme nästan. Så det var en mycket trött susjos som somnade när klockan nästan var 10 i morse! Sov gott till närmare kl 17,och nu är det dags att ila till jobbet igen. Tjing!

3 kommentarer:

Anni sa...

Ja det är klart - inte många ville gå ut och frysa när de kunde vara inne och mysa... anar att ni har en ovanligt bråd tid framför er med tanke på kylan förra vintern!

Petra sa...

Vilken fin granne och underbar bukett.

Kram

Strandhs Mia sa...

Jag håller med.. vilken fin bukett :)