tisdag 3 augusti 2010

Man ska aldrig säga aldrig...


Godmorgon! Trött och seg efter en hektisk natt på jobbet. Det var kaos igår kväll när vi kom till jobbet,men framåt natten så lugnande det ner sig...och vi kunde andas ut -trodde jag! Hux flux blev det massor att göra igen,och natten rullade på i en hiskelig fart. Trots att jag satt i telefonrådgivningen så fick jag vara med och förlösa en tjej som nästan "födde i farstun",hon hann precis komma in.
Man ska aldrig högt säga att det lugnat ner sig på mitt jobb....utan att ta i trä *ler*! Hur dum får man vara??!!
Häpp!

3 kommentarer:

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Skönt ändå att jobbet inte är segt...:)

Anne-Lie sa...

För att vara trött och seg ser du ändå rätt pigg ut;-))

Helga - precious sa...

Fy vad det låter stressigt! Jag födde nästan i farstun en gång. Två minuter efter att jag lagts upp på en brits i en sal var det klart!