söndag 6 juni 2010

Är huvudet dumt får kroppen lida...



Hur dum får man vara,lägga in att jobba lördag+söndag efter årets studentfest i fredags???

Självklart var det fullt upp hela natten,spring i 10 timmar...och lite akuta saker på morgonkvisten. Satt kvar och jobbade till över kl 08. Visste att jag borde hem och sova så fort som möjligt eftersom jag skulle leda jympapasset idag kl. 16.30.....

Himla tur att jag tog en powernap igår eftermiddag,så att jag fixade nattens jobb!

Nu ska jag strax iväg igen....hoppas denna natt är lite lugnare...

4 kommentarer:

imse sa...

Ibland blir planeringen inte den bästa...

Hoppas denna natt nu är lugn och fin. Med snälla bebisar och snälla mammor.

Kram

Anni sa...

Det kunde varit värre, du kunde ha anmält dig till maran också ;-)

Grönare ängar sa...

Dags för en tjejkväll på stan, så vi får koppla av och vila upp oss lite!? Kramar från camilla

Susanne sa...

Så härlig bild. Visst var det en underbar känsla med student!!! Jag kunde inte hålla tillbaka tårarna, dottern storgrät och lilla Rasmus sa till mig efteråt att "mamma, jag grät när Patrik kom ut från skolan. Men mest inombords..."
Kram