tisdag 11 maj 2010

Vilken härlig dag!

Idag har jag hållt mej ifrån datorn hela dagen! Solen har skinit och jag har haft en underbar ledig dag! Lite tjafs med yngsta sonen bara...han är en aning skoltrött nu.
Förutom att fönstren nu är tvättade hann jag med en joggingtur i solen. Och så har jag äntligen njutit av ensamheten i solen och avslutade min bok: "Flickan från ovan". Har ni läst den? Den var lite trög i början,men nu när jag väl kom in i boken så var det svårt att sluta läsa!
Visst är de fina dessa återkommande perenner på vår lilla tomt. Någon som vet vad de heter?

2 kommentarer:

Anne-Lie sa...

Sorry vet inte vilken blomma det är men vackert är det helt klart!
Låter som om du haft en perfekt dag - har fortfarande några fönster kvar här som bara väntar på mig;-))

Anni sa...

Aubrietia.
Visst är de fina och visst var det en alldeles underbar dag igår - det ser ut som det blir en till idag!