tisdag 2 mars 2010

En dag på Moderna

Faktiskt så har jag inte varit dit förut,men idag var det dags,efter en kall promenad ut på Skeppsholmen så gick vi in på Moderna Museet.
Ja,jag vet inte om det var något för mej...eller jag ska väl säga att det är konst som är svår att förstå..för mej!
Utställningen med Lee Lozano var mycket speciell!




Jag fotograferade istället Nordiska Museet och Vasamuseet!


Men de hade goda semlor!



Och jag har nog aldrig ätit en så otroligt GOD Champinjonsoppa med timjancremé! Mums!




Gillade nog mest restaurangen på Moderna museet! :)
Sen hem för en kort vila innan det var dags för att köra ett jympapass igen!




2 kommentarer:

Anne-Lie sa...

Ovanligt med semla som förrätt;-)) Även om det är svårt att förstå sig på all konst så berör det ju ändå. Borde gå oftare!

Vinterfin sa...

Så mysigt att kunna ha en ledig dag ihop mitt i veckan.Det är lyx det...Är själv helt slut, ska bli skönt att jobba inatt ha ha...