söndag 28 mars 2010

50 års firande

En lördag som hette duga! Började med Thailändsk massage på Centralbadet. Det var en blandning av akupressur och massage,jätteskönt! Efter lite simning,bastubad och en öl i baren,så gjorde vi-jag och nyblivna 50 åriga väninnan- oss i ordning för restaurang och dansbesök i Stockholms natten. Bubblet smakade gott när vi gjorde oss i ordning!

Grattis kära väninna,du ser inte ut att vara en dag över 40! Vart tar åren vägen???

Restaurang Supper var en underbar överraskning,en sydamerikansk restaurang med de mest fantastiska Caprinhias,underbar mat
och miljö. Dit ska jag gå fler gånger! Tack för tipset MrsLi :)


Kvällen avslutades på Le Bon Palais,där vi svängde runt till de stängde. Utanför dansstället så stod de långa vita limousinerna på rad för att hämta upp gästerna. Men jag och väninnan blev så glada att hoppa in i min lilla opel corsa,sonen med kompis kom och hämtade oss i regnet mitt i natten..ja klockan var ju faktiskt 04-det bidde ju sommartid i natt!
Så underbart att sonen nu har körkort,och kan hämta lilla mamma när hon är ute på kvällarna..hihi...
Idag har varit en seg dag,men söndag som det är så stod jag glad om än inte så pigg,i mitten på golvet på F&S och körde mitt pass kl. 16.30! Häpp!

1 kommentar:

Anneli sa...

Underbart med Thailändsk massage - ångrar att jag inte tog det varje dag när vi var i Thailand.....