torsdag 11 februari 2010

Fullt på hotellen i Sandviken

Bild tagen från Schlagerprofilernas blogg.
(Artisterna som vi ska se i Sandviken)
De skriver också att det är fullt på hotellen i Sandviken. Låtskrivarna är visst lite sura för att de måste bo i Gävle. Det beror nog på att Sandviken helt enkelt inte har så många hotell. Två (2) stycken närmare bestämt!
Jag ringde dagen efter (i augusti månad) att det blivit känt att Sandviken var en av orterna som fått Melodifestivalen ( vi vill ju så gärna åka till en liten ort,Ö-vik har vi redan varit i,och Malmö+Göteborg gick bort)
Stadshotellet Princess hade inga rum kvar-artisthotellet förstod jag då. Vilka fler hotell finns i Sandviken undrade jag då,och fick då tips om Ahlséns Hotell. De hade rum kvar,till ett bra pris,så jag bokade förstås direkt :) Döm om min förvåning då de dagen efter ringer och berättar att priset fördubblats (över natten) och undrar om vi fortfarande ville ha rummet. Ja,vad ska man göra? Vill man bo i Sandviken och se Melodifestivalen,då är det bara att pröjsa! Haha! Men visst är det lite fräckt? Men,vi har gångavstånd till Göranssons Arena ;)
Nu måste jag börja packa,i morgon åker vi till Schlagerland i Gästrikland-Sandviken here we come!



3 kommentarer:

Helga - precious sa...

Det tycker jag var fräckt. Det var ju redan bokat. Nåväl... bekvämt för er ändå att ha så nära till evenemanget. Ha så kul nu!!

Vinterfin sa...

Hmm, får man göra så???
Om det inte vore för att ni verkligen ville ha rummet så skulle jag verkligen kolla upp det där...Hoppas ni får kul o jag kan väl tänka mig att du lägger upp en bild med dig o nån kändis va haha...Puss o kram darling!!

imse sa...

Hoppas du har en kul helg! Undrar vilken kändisman som vill bli fotad med dig i helgen? Du har ju vanan inne. =)

Kram