måndag 15 februari 2010

Fest glitter och glamour i Sandviken

Ja,vart ska man börja...jag lägger in ett axplock av bilder.
Som sagt,jag har gått gymnasiet i Sandviken,men det var över 30 år sedan jag var där.



Kände igen Jerntorget

Där låg nu det fina festivaltältet


När vi var i Ö-vik för några år sedan på melodifestivalen,så fick man träffa en riktig ren. Nu träffade vi en uppstoppad på ICA Maxi!



Hotellet bjöd på crustader och bubbel dagen till ära!




Lite rosa och glitter i skyltfönstren.





Och nu mina vänner en kavalkad av kändisar för bloggen...
Vi börjar med Rickard Engfors,som tog detta foto av oss utanför arenan.






Rickard Engfors var snäll och tog helgens foto(!) av oss och Andreas Johnson,som stod och smög utanför arenan innan sändning.








På plats i arenan så minglade vi runt med Mr Schlager himself








En f.d programledare...








Och vi fortsatte att mingla med pressen!
Ni förstår vilken kväll det blev!!!!
Idag har jag vaknat med en rejäl förkylning igen......
Helgen är ett minne blott...


































7 kommentarer:

Yvonne sa...

Men Sussie, vilken kändisfrotterare du är! Hur lyckas du charma alla eller....jag VET hur charmig du är, så jag blir inte förvånad. Cooooolt! Kram!

Vinterfin sa...

Imponerande!!!
Du skulle kunna knäcka extra på Se o Hör eller nåt ha ha...
Vad kul att ni haft det bra, du får kurera dig så ses vi på onsdag!!
Kraaaam darling

Strandhs Mia sa...

Vad härliga ni är !
Kram ♥

imse sa...

Ja, jag skulle då aldrig våga!

Men blir riktigt sugen på att se en tävling live. Två jobbarkompisar var också i Sandviken. Dock hörde jag inte talas om att de träffade några kändisar.

Kram

Anne-Lie sa...

Så kul med allt kändismingel;-)) Du passar in perfekt!

Sus sa...

Åh vad jag önskade att jag kunde varit hemma den helgen =)!!!!

Sus sa...

förresten...såg du inte "Ensam mamma sökerMadde" i blomaffären? Hon äger den =)